Fredagens inlägg.

Det är fredag och jag är trött, klockan är närmare 13:30 och jag funderar starkt på att gå å lägga mig igen,
Denna veckan har det inte hänt mycket alls, jag har spenderat all min tid med Andreas, kollat film och myst och det är absolut ingenting att klaga på. Men jag är rastlös, jag blir ännu mer rastlös när jag vet att alla festar ikväll och jag är sugen.
Det var längesen jag sminkade upp mig ordentligt och hade sådär galet kul med en ordentlig fylla, jag vill.
Om 5dagar fyller jag 18år, och här kommer en lista på vad jag ska göra:
Skaffa ica-kort
tatuera en feting
gifta mig
köpa cigg + folköl

rita mig ett körkort (har inte råd med ett riktigt)
Jag har planer till allt och jag börjar så smått acceptera att det inte blir någon festival för mig men jag är ganska nöjd ändå, jag tänker ha en minifestival i mitt rum, tälta å supa. 20kr för en 2dagars biljett. Hör av er till mig om ni är sugna höhö

Min frukost imorse var inte att leka med kan jag lova, 2korvar med bröd + chokladkakor + cola, seriöst Else jag kommer väga 600kg före dig, det kan jag sätta pengar på.
Nu har jag dock ont i magen + att jag tror att jag har urinvägsinfektion HAAAH, vad roligt livet är idag.
Ska dricka 2liter vatten nu, för det ska man tydligen göra för då kissar man ut bakterierna?! eller ja det står inte DRICK 2LITER VATTEN men det står drick mycket vatten och 2liter vatten ÄR mycket vatten, ni fattar nog...

Snart flyttar min Sthlmsbrud hem till Skåne&Mig igen, körkort, roadtrip och jävlar vilka fyllor som väntar på oss.
Jag längtar, det gör jag, mer än jag längtar efter något annat just nu...

Nu ska jag hälla i mig vatten + sminka mig. kanske gå bort å gunga och lyssna på musik.
YAY, 5dagar kvar 5dagar kvar, 5dagar kvar, 5dagar kvar. suckers.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bästa inlägget ever <3

waaaah, i die. bestis.

2009-05-24 @ 23:25:06
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0