Bakken & kalas. <3

Fredag: Var på bakken med mina favoritpojkar, sjukt kul och galet full blev jag.


Lördag: Det var kalas för mig och morfar och hela släkten förutom Christina var samlade, Andreashjärtat var också med.
Det var en helt underbar dag men galet god mat och vi lekte lekar och vi snackade en massa och Jag, Kia, Mirre & Andreas  gick ner till sjön, Andreas badade fötterna vilket resulterade i att han tappade känslen i en halvtimme men det var mysigt ändå.
& det var kul å träffa alla släktingar och tack allihopa för presenterna, galet nöjd.
Efter kalaset körde morfar mig & Andreas till gröningen där vi träffade lite folk, satt å kollade på solnedgången som var helt magisk.
Sedan åkte vi hem till Micke & Elin å drack å snackade lite men alla var sega så vid halv två gick jag och babe hem, hann inte mer än att lägga oss i sängen sen dog vi, sov i 11timmar och shit vad skönt det var <3
Mitt hjärta åkte nyss och nu är det tomt här igen, men min kudde luktar honom så jag ska lägga mig snart.

Tack till alla som har gjort denna veckan/helgen till vad den blev, jag har haft riktigt roligt.
<3


bilder kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0