28maj, dagen efter.

Att gå till skolan dagen efter ens 18års dag borde inte existera i ens huvud ens, men jag tog mig upp å slängde på mig baggyjeans och Andreas tröja, på med en mössa och lite mascara för att försöka dölja mina trötta ögon.
Bussresan till skolan kändes som en evighet då den gick ut på att hålla magen lugn trots allt hoppande men jag klarade det och på knutpunkten hann jag köpa en dricka för att lugna stackars magen lite.
Skolan har varit lugn idag och jag gick egentligen bara 2timmar men stannade kvar 2extra timmar för att sitta å snacka lite.
Kom hem till en nyvaken mamma och moster och det kändes ganska orättvist att dom fick sova ut när jag hade kämpat mig iväg på morgonen men efter att ha slängt i sig sista tårtbiten så var jag lagom lycklig igen.
La mig i soffan och slumrade till och sov tills min Andreas ringde och väckte mig, han var på jobbigt humör men det är ganska sött för han skrattar åt mig och jag tycker om å höra hans skratt så innerst inne är det okej.
Beställde skrovmål gjorde vi också, nomnomnom, dock hade jag sås i hela huvudet och då menar jag HELA. kinderna, näsan och hakan. Tur man inte äter sånt på första daten hahah.

Nu sitter jag här och är allmänt seg och har ont i magen (som vanligt när jag har ätit), ska snart slänga i hårfärg och sedan duscha, hoppas på att jag somnar tidigt idag så jag hinner sova ut.
Killarna i klassen ska till bakken imorgon och frågade om jag ville följa med, JAAAA! hoppas bara jag får mina pengar imorgon för det hade varit riktigt kul.
Annars blir det stan med Stina och det är inget fel med det men åka snurrisar <3
Äh får se hur det blir med den saken, skriver mer senare eller imorgon.
Puss Emma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Iiih, händelserik födelsedag/dag/efterfödelsedag :D

haha! du är bäst.

<747

2009-05-29 @ 01:00:48
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0