27maj, min födelsedag

27maj, min dag, min födelsedag, min 18års dag.
Dagen började med att mamma kom in med frukost på sängen och med det värsta sockerkicken så jag fixade mig och stack till skolan direkt, väl där blev jag överfallen av alla i klassen, har nog aldrig fått så många kramar på så kort tid haha, Ni är underbara, hela klassen men Filips present slog det mesta.
Segt bara att nästan alla tjejerna drog hem efter någon timme men jag och Michaela lyckades roa oss trots en håla på 2,5timme.
Efter skolan träffade jag och mamma för vi skulle åka å handla lite middag och tårta på maxi, där jag köpte mitt första lagliga paket cigg också, värt att nämnas. & jag sken upp som en sol när hon frågade efter leg och hon bara skrattade åt mig.
Åkte hem och lagade middag och världens godaste sallad till och baguetter också, moster kom och vi mös halva kvällen, spelade lite Guitar Hero och sådär.
Vid 20:30 fick jag värsta partykänslan så jag tvingade moster att följa med mig till krogen, satte oss på lugna Stinsen för att ta första ölen (den ölen var allt jag betalade på hela kvällen), Vi gick in på Tapaz och en kille raggade på mig heeeela kvällen, började med världens lamaste raggningsreplik "snygga vader" haha, jaha tack. Efter 10minuter fick jag höra att han älskade mig och för den kvällen älskade jag honom också för han köpte massa öl å shots till oss, utnyttja fulla människor, ajjabajja.
Vi hade riktigt roligt och bartendern hade öppet 2timmar längre för oss.
Vid 00:30 någongång skulle vi ta taxi hem och jag lyckades pruta ner till halva priset, bjöd även med chaffisen hem på lite tårta&kaffe men han var inte alls lika sugen på det som jag.
Fylleringde givetvis också, och satte mig framför datorn lagom nitad. starkt jobbat känns det som.
Jag hade en underbar födelsedag fast min högsta önskan slog inte igenom, jag hade verkligen hoppats på att pappa skulle höra av sig den här gången, på min 18års dag, men jag antar att det var för mycket begärt....

+ jag fick en pippiväska av moster!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0