Torsdag 4/6, tandläkaren <3

Godmorgon bloggläsare, eller ja morgon och morgon.
Vaknade första gången kvart i 7 när jag skulle ringa och väcka Andreas, han har tenta nu så lycka till hjärtat!
Sen somnade jag om direkt och vaknade vid halv 9. Har precis kommit hem från tandläkaren, har dragit ut första tanden nu och det var faktiskt hur kul som helst, jag gillar min tandläkare + att allt som allt tog det bara 10minuter.
När jag var klar reste jag mig upp och sa - jag kan dra ut hur många tänder som helst! och så gjorde jag 2tummar upp.
Dom måste ha trott att jag var galen.
Iallafall nu sitter jag här med halva ansiktet bedövat och skrattar lite åt mig själv för jag känner absolut ingenting. försökte röka efteråt, ehm ja det gick ju sådär, jag dreglade mest. haha
Nu ska jag försöka dricka lite vatten och lyssna på bra musik, peppar livet idag.
Ska nog sätta mig på balkongen en stund också!
pussheeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0