Tisdag 9/6. andra tanden är ute och min sthlmsbrud är här.

Idag har varit en aktiv dag, gick tipspromenad med klassen till Råå vallar, där spelades det lacrosse och vår klass kom till final men förlorade där med 0-1, kul hade vi iallafall. Jag & Erika gungade och jag kom nästan upp dit bland molnen som jag brukar. Vi fick fika också, generöst alltså.
Efter skolan följde jag med Rebecka och Ida hem till R där vi dog i soffan en stund för att sedan åka till stan, där mötte jag min ÄLSKLINGS sthlmsbrud som jag saknat ihjäl mig efter. Vi gick och kollade kläder en stund och emelie (sthlmsbrud) hittade en snygg scarf som jag är smått avundsjuk på haha.
Sedan begav vi oss till min tandläkare där jag drog ut sista tanden (andas ut), snart kommer jag få finfina leendet, mhm.
+ att jag fick klistermärken :D

Nu sitter jag här hemma, Emelie åkte nyss iväg på en dejt hihi. jag är så fruktansvärt nervös att jag har ont i magen, hoppas det går bättre än bäst iallafall.
Fast jag längtar tills hon kommer hem igen, köttbullar med potatismos väääntar på dig darl.

Såhär ser jag ut efter ett muntert tandläkarbesök,



Här springer min Sthlmsbrud iväg på dejt, med en påse på huvudet haha.


<3

Kommentarer
Postat av: Babylove ejm

Jag saknar dig alot nu va. komsi.

2009-06-16 @ 13:33:01
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0