Tisdag 2/6, sista dagen på restaurangen + tränat.

Klockan är närmare 23 och jag skulle gå å lägga mig klockan 22, fan också.
Dagen har varit lång och trög men blev bra när timmarna gick.
Försov mig imorse men kom bara 45minuter försent som tur är, hade nästan ingenting att göra idag fast vi hade öppet, fick inte så mycket beställningar heller så det var tråkigt, även tråkigt att det var sista dagen på restaurangen för denna terminen.
Efter skolan gick jag och fikade med Ida & Rebecka, satt i någon timme å snackade om allt möjligt och väldigt mycket skola, drack en Frapino, fast inte med mangosmak som är min favorit utan jag tog Choklad, och JA den var chokladig.. klarade inte ens av att dricka upp den för det blev så sliskigt i munnen.
Kom hem vid 17 och tog det lugnt en stund, men har hunnit träna idag också, Idag blev det:
10armhävningar
100situps
cyklat 1mil.

Det är ganska bra tycker jag och det känns i koppen nu, jag kommer somna gott inatt.
Duschade för en timme sen och nu ska jag strax fixa till håret innan jag lägger mig så jag inte ser ut som ett troll när jag vaknar, oh just i skrivande stund kom jag på att jag faktiskt har sovmorgon imorgon till halv 11, uuuunderbart.
Behöver få sova lite.

Imorgon ska jag antagligen träffa Else, hade varit kul med tanke på att jag inte träffat henne på över 1,5vecka och det har ju hänt en del sen sist, händer mycket just nu känns det som.
På torsdag ska jag till tandläkaren och dra ut första tanden och jag har ångest, tandläkarskräck </3
hoppas det går smidigt och snabbt, sedan nästa tisdag tror jag så ska jag dit å dra ut en tand till och måndagen efter det ska jag spänna tandställningen, så dom närmsta veckorna kommer jag inte få i mig mycket mat. usch.
Jag som älskar mat!


Kommentarer
Postat av: BV Ejm

Hohohoho ja, herr E, jag menar det ;) i hope he likes me, oki?! haha, jag längtar. det där med svarta lungor låter (y) mmmh! :*

i miss party! saknar dig alotilot! <3

2009-06-03 @ 08:50:50
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0