Söndag 7/6. smygäta.

Godmorgon eller förmiddag är det ju, Andreas sover fortfarande och han är så söt.
Igårkväll bakade faktiskt vi, smulpaj med rabarber och vaniljsås till <3 gottgottgott
Jag har ätit upp det sista till frukost så jag väntar mig en eller annan kommentar av Andreas när han ser att formen är tom haha.
Idag är det ju tänkt att jag ska rösta för första gången i mitt liv men det blir antagligen inte av pga att jag är i Lund, så jag skäms lite här. ajjabajja, om ni kan rösta så SKA ni rösta anser jag.
Får sitta å skälla på mig själv hela dagen istället, men när jag tänker bort allt som har med röstning att göra så jag är lyckligast i hela världen.
Jag har en underbar pojkvän som slår allt annat i hela världen.
Jag har en underbar sthlmbrud som snart kommer hit och roar både mig och många andra, liiiingtar :*
Jag klagar inte!

Nu ska jag plocka undan lite å smygäta lite choklad (fast jag inte får) hihihiiii.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihihihihihi :')

"å många andra?!!!!!!!" <3

LÄNGTAR

2009-06-07 @ 12:57:51
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0