Måndag 8/6. mys och viktiga papper.

Sitter fortfarande i Lund,jaa jag struntade i skolan idag men jag mådde segt och jobbigt i huvudet så det kändes bättre och stanna kvar i sängen till klockan två idag, sedan fixade sötnosen frukost till mig och vi kollade på Pippi, priset jag fick betala för att kolla på Pippi här var att kolla på Resident evil efteråt, suuure. den var inte hemsk alls ^^

Igår fixade jag frukost till oss, bagels med massa pålägg, melon och juice osv, det uppskattades (tur för honom)
för övrigt har det varit en underbar helg och jag kommer sakna honom så fort jag går utanför dörren, jag längtar tills nästa helg redan.


Jag fick papper från pliktverket idag, jag ska mönstra den 19/8 kl. 08:00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0