Måndag 22/6. tjöt

Hej bloggläsare, sitter å segar framför datorn och väntar på att tiden ska gå.
Vi ska snart åka till malmö där pojkarna ska måla antar jag, sedan ska vi äta någonstans (jag vet ingenting egentligen).
Men ska bli kul å åka iväg en sväng.
Igår hade vi Harry Potter marathon, såg alla nu inför nästa som verkar komma i Juli, jag är taggad till 1000 och har längtat som en dåre efter den filmen.
Har inte så mycket att säga förutom att idag åkte min sthlmsbrud hem och jag saknar henne redan, det känns tomt utan henne och jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på nu när hon åkt hem och Andreas börjar jobba, usch.
Bilder från veckan som gått kommer upp här på bloggen när jag är i Helsingborg nästa gång, men den som väntar på något gott väntar väl aldrig förlänge?

Nej nu ska jag ta en cigg å sätta mig därute, äntligen hyffsat väder igen.
tjing, :*

ps. 7månader idag <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh JAG SAKNAR DIG SÅ JAG KAN DÖ!



men hmm.. du kommer förhoppningsvis upp till mig med mormor och morfar. så det löser sig. varken du eller jag DÖR. nix!

eller lite. men inte alls mycket. du kan få bo här? :)

hehehehe. du skulle dö, av saknad, av en annan. hihih.

men hmm.. det kommer bli så bra. i augusti. ja. åh, jag längtar lite! mycket. okej mest.



<3 ring mig imorgon. bv.

2009-06-25 @ 00:55:01
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0