Lördag 6/6. spydig

haha Andreas är lagom tjurig på mig, han står i duschen nu och tar en paus från mig antagligen. Jag har varit sådär lagom spydig hela dagen och jag tycker det är skitkul.

Vi vaknade runt 3 på eftermiddagen idag och hjärtat gjorde pannkakor till mig till frukost och var sådär söt som bara han kan vara, sen låg vi och kollade på en intressant dokumentär om havet och vilka krafter havet faktiskt har. När den var slut höll jag på att somna så jag bestämde mig för att gå ut å gå istället men Andreas ville inte följa med fast det gjorde inte så mycket för jag hade min mp3 (räddaren i nöden). Gick och sjöng och kollade på blommor och hus i 45minuter, väldigt skönt och avslappnande.
Jag tränade dock ingenting igår men mån,tis,ons,tors,lörd har jag hållt igång så det gör nog inte så mycket att jag missade fredagen!

Ikväll händer absolut ingenting, vi ska väl gå å handla lite när han kommer ut ur duschen, funderar på om jag ska unna mig lite lördagsgodis?! Fast man börjat träna behöver man väl inte sluta helt med godiset? utan godis fungerar inte min hjärna som den ska.

Snart är den måndag igen, sista veckan i skolan och det känns både jobbigt och skönt.
Att inte träffa klassen på 10veckor eller vad det nu är gör mig gråtfärdig, jag trivs nog för bra i min klass.
Men samtidigt kommer det bli skönt att kunna göra vad jag vill och när jag vill och träffa alla vänner jag inte har haft tid att träffa under detta halvåret.
Det kommer dock bli en jobbig sommar för jag har nästan inga pengar + att Andreas jobbar heeela sommaren så vi kommer kanske träffas någon dag varannan vecka. DÖDA MIG LÅNGSAMT!
Men det blir nog bra iallafall!

Snart kommer min sthlmsbrud, nere på måndag men ses på tisdag <3

JUST DET! Sveriges Nationaldag. grattis antar jag.
vi firar iallafall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0