Fredag 5/6. ny design & snart Lund.

Godmorgon, det är fredag och jag ska till Andreas och som jag längtat.
Igår fixades min blogg till som ni säkert ser, tack till MOSTER för det som slet som ett djur timme ut och timme in, jag är hur nöjd som helst ( crazylegz.blogg.se ).

Jag ska bege mig till skolan nu så jag får avklarat mina 2lektioner idag så jag kan dra till Lund, mys ikväll mhm.
Skriver kanske något ikväll om jag får röra datorn hihi.
Annars hörs vi inom dom närmsta dagarna + att nästa vecka kommer Emelie <3 då bloggar viiiii.


Såhär ser jag ut idag.
& tänkte lägga upp en bild på mitt nya linne också:

<3

Kommentarer
Postat av: Crazylegz

Kul att du är nöjd.

Var har du köpt det linnet?

2009-06-05 @ 14:05:15
URL: http://crazylegz.blogg.se/
Postat av: kia

Jävlen vilken snygg kusin william har!! Var har den snygga kusinen köpt linnet??

Kram. Hälsa andreas. Trevlig helg!!!

2009-06-05 @ 15:19:20
Postat av: Emelie

HAHAHA, SISTA KOMMENTAREN! :*

alltså. nästa vecka bloggar vi <3

2009-06-05 @ 18:48:34
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0