eventuella biverkningar.

Eventuella biverkningar:
Huvudvärk, , sömnlöshet, oro, trötthet, nervositet, yrsel, darrningar, störningar i tankeverksamheten, "myrkrypningar", mardrömmar, upphetsning/rastlöshet och mani, illamående, muntorrhet, diarré, förstoppning, aptitlöshet, kräkningar, magsmärta, väderspänningar och förändringar i smaksinnet, viktminskning, frossa, ökad svettning, utslag, klåda, nässelfeber, svullnad, hudutslag i kombination med feber, ledsmärta, andnöd, förändringar i antalet vita blodkroppar, sexuella störningar i form av potens, fördröjd eller utebliven orgasm hos både kvinnor och män, synstörningar, ökat ögontryck, ökat eller minskat blodtryck, svimning, förändrad hjärtrytm, blodkärlsinflammation, hudblödningar, blödningar i magtarmkanalen, näsblödningar, blåmärken, förhöjda leverenzymvärden, påverkan på sköldkörteln, minskad natriumhalt i blodet, rörelsestörningar, kramper, svalginflammation, hosta & andningsvårigheter.

Jag tror jag skiter i det
.

Kommentarer
Postat av: Crazylegz

hehehehehehehehehehhehehehehehehe!!! :D

2009-06-11 @ 00:16:01
URL: http://crazylegz.blogg.se/
Postat av: Ejm

UNDERBART. JAG TROR JAG MÅSTE!

2009-06-11 @ 02:19:10
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0