30/6. gårdagen var het och idag är det jag som är het.

Igår låg jag & Else och stekte på stranden i säkert 3timmar och JA jag har bränt sönder mig, igårkväll när jag skulle somna så gjorde det så ont. Jag kunde knappt ligga ner och huden stramar vid knävecken, USCH jävla bränna.
Men efter stranden tog vi vars en kall öl på en uteservering precis vid havet, så mysigt! + att dom har galet bra musik där så jag rekommenderar verkligen att gå till Docken.
Väl hemma från stan igår så myste vi framför tvn med tonfisksallad och sedan godis, tack för igår Else.
& Grattis till Lars & Anna som fick en dotter igår 14:50, hon ska heta Elvira

Idag när jag vaknade hade brännan lagt sig lite lite men inte så mycket jag hade hoppats på, men det var bara att ta en svalkande dusch för att sedan göra ärenden i stan. Ringde Andreas och han var på stranden med några vänner och jag blev smått besviken över att han inte hade hört av sig men efter några timmar fick jag världens finaste mms på min älskling och det gjorde hela min dag, så då kunde jag inte vara besviken längre haha.

Nu ska jag snart tvätta och sedan ta en kall dusch igen och smörja in mig, det ska tydligen regna ikväll och imorgon (inget mig emot). jag behöver en paus från solen i sådär två dagar.

Godaste ölen på länge + min underbara bränna
     

Tänkte slänga upp en äldre bild från när sthlmsbruden var nere och vi passade grannens valp också.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0