27/6. landet & jag är röksugen

Klockan är 12 och jag steg ut för en timme sedan, sitter ute hos mormor & morfar nu och tar det bara lugnt.
Fick i mig en rejäl och nyttig frukost också så det känns bra.
Ska snart hoppa in i duschen och sedan lägga mig ute i trädgården och torka, sedan är det dags att fixa till sig innan kalaset ikväll. Kommer bli trevligt men synd att varken Christina eller mamma tänker dyka upp!
Andreas kommer iallafall så det blir braaaaa <3.

Måste nämna detta snabbt också, jag åkte hit ut på landet igår, jag hade 2cigg kvar så senast jag rökade var 00:00 inatt och nu är jag så röksugen att jag kan mörda någon med blicken, men ska försöka sluta nu! iallafall tills senare idag ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inte rökt på 2 dygn nu :) det känns redan bättre bästis. kör plåster och tuggmiiii, du klarar det! tillsammans kommer det funka. oki?

<3

2009-06-27 @ 16:24:46
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0