26/6, 27grader och jag ligger död.

Klockan är strax 5 och jag är TOTALT SLUT, varit ute i solen med mammi & Else hela dagen, gått runder på stan, ätit ute och handlat presenter till min älskade kusin William som fyller 2år idag, Grattis stora killen.
Det är iallafall 27grader och varma vindar, och nu är det tänkt att jag ska på fest hos poppo i Örkelljunga men det blir inte av för jag tänkte åka ut till mormor & morfar å slappa istället, låter som en världsbäst idé enligt mig.
Imorgon ska jag på Williams kalas och hoppas att min pojkvän också dyker upp där efter jobbet. hoppashoppashoppas med hela mitt hjärta.

Nu ska jag röka å dricka upp mitt limevatten innan det är dags att sitta på en buss i 1timme, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0