25/6. underbar dag med A! <3 rip Michael Jackson

Idag har jag haft världens bästa dag tillsammans med min pojkvän, vi var ute hos hans föräldrar.
Vi låg i hammocken i säkert timmar och pratade om allt mellan himmel och jord och småskrattade varje vi kom in på ett nytt ämne, frågade oss själva hur vi hamnade här?! <3
Sedan gick vi till pizzerian och åt gott, onyttigt men sååå gott.
Det pirrade i hela kroppen idag, jag kunde inte låta bli att le och så fort jag tittar in i dina ögon glittrar mina till, kärlek hjärtat.
Du är det bästa jag har och jag har inte mått såhär bra på så länge, trygghet.

Sedan åkte jag hem till Else, var 2,5timme försenad till spelkvällen men det var helt lugnt.
Vi spelade GH och sjöng singstar, jag och Else sjöng Nirvana - smells like teen spirit eller ja sjöng gjorde vi inte, vi SKREK och dom andra filmade och dog i skrattanfall, vi äger måste jag säga.
Sedan åkte vi hem till mig så nu ligger Else i min säng och jag sitter här och är nästan smådeppig.
Michael Jacksson är död, hur tragiskt är det inte? en legend har lämnat sin scen och lämnat oss enamma kvar med tomhet. Skiter fullständigt i att folk klandrar honom för olika saker och tycker att det är bra att han har dött, jag själv förstår det inte bara. Han är och kommer alltid att vara en legend, hur många gånger har man inte sjungt hans låtar? och i all evighet kommer vi alltid minnas.
Vila i frid Michael Jackson.

Nu tänkte jag säga godnatt med en bild på min fina pojkvän,

<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

2009-06-26 @ 13:38:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha! jag tror också jag dör lite. men kom upp till mig snart, oki! <3

jag ringer dig nu.

<3

2009-06-26 @ 16:41:42
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0