25/6. röksugen och saknig.

Jag är vaken i tid för en gångs skull, klockan är lite över 11 och jag har hunnit duscha och fixa håret redan.
Nu sitter jag framför datorn och är på bristningsgränsen, jag kommer snart börja storgråta eller bli skitförbannad! jag har inte rökt på oändligt många timmar och jag har sånt sug nu så jag bryter ihop snart, det jobbiga är att mamma är inte hemma så jag kan inte få en cigg av henne + att jag inte har några pengar ute att köpa för heller.
Mitt i mitt kaos så pratade jag med Andreas i telefon, vi ska träffas idag. haha det känns så konstigt att bara träffa honom över dagarna å sen säga hejdå på kvällarna när man är van vid att vara med honom dygnet runt i flera dagar i streck.
Mitt hjärta, oh vad jag vill kramas nu.

En jobbig sak till är att det är skiiiinande sol ute nu men på hd står det att det ska regna idag, såå vad bör man eller ja vägar man ta på sig idag? fail om man tar kjol å linne om det då börjar ösregna och tjocktröja osv om det ska vara sol?!
Vilka problem jag har!

Pratade med min sthlmsbrud igår, jag ringde hennes mobil å bad henne ringa mig.
sthlmsbrud - Ja men vadå funkar hemmatelefonen nu?
Jag - jaaaojaao vie har köööooept nyyye.
( på den bredaste skånskan man kan tänka sig )
kan ju nämna att vi skrattade åt det i säkert en kvart efteråt, du gör mina dagar bästa vän.

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning TROTS att jag tydligen inte ska träffa Andreas på några timmar, jag som gick upp tidigt för hans skull, suck! män i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, kom på det sen.

2009-06-25 @ 15:38:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, det är du som är rolig o gör mina dagar <:

för du kommer med så konstiga/galna saker att säga. hihi.

<3

2009-06-25 @ 22:39:55
URL: http://youaredreaming.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellu! Kikar in =)

2009-06-25 @ 23:03:07
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0