24/6. Bio och en arg emma.

Godkväll bloggläsare,
Jag har haft en riktigt bra dag som började med att jag sov ut till klockan 12 (behövdes), var galet rastlös så jag fixade till mig i hopp om att det skulle hända någonting, fick tag på moster så vi bestämde att vi skulle äta glass på stan och precis innan jag åkte ringde mitt hjärta och frågade om jag ville med på bio ikväll. (JAAAAA) allt för att få träffa honom.
Men ja, jag och moster åkte runder på stan å åt max å sedan glass på tasty house, sedan åkte vi på hjärtat och henke som satt å fikade med en vän till dom.
Vi begav oss bort till bion och såg Transformers 2, hm ja 1an är riktigt bra men 2an var bara ok.
Det var för mycket av allt tyvärr men som sagt så funkade den.
Efter bion började jag & killar att gå hemåt Henke för att hämta bilen och vid sjukhuset kollar jag min mobil å ser att jag fått massa sms från moster att hon glömt sina nycklar till lägenheten och att hon väntar utanför bion på min (jag har extranyckeln).Då hade jag redan gått en jävla bit så jag försökte ringa henne säkert 15gånger med det tutade bara upptaget så jag var lagom förbannad och halvsprang ner till bion igen efter att jag pussat hejdå min älskling.
Men när jag såg moster kunde jag inte låta bli att skratta, hon har alltså suttit utanför bion i 2,5timme och bara glott haha, och hon hade inte pratat i telefon så det var bara något konstigt med nätet. skitmobiler.
Det var min dag i snabba drag och nu sitter jag hemma framför datorn och längtar till imorgon då jag får träffa Andreas igen för han är ledig imorgon.

Juste, jag satt på balkongen och åt frukost innan och passade på att sola i 20minuter och japp färg har jag fått, det går snabbt, synd bara att jag har sån hemsk bränna på ena benet haha. brun utan sol här kommer jag.

Nej nu ska jag fortsätta kolla runder på bloggar och lyssna på shaggy - angel som jag haft i huvudet hela kvällen.
Ha en bra natt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0