1Juli. och jag är såå lycklig <3

Tiden går snabbt nu, det är redan den 1Juli och jag blir yr av alla dagar som flyger förbi mig.
Detta sommarlovet har hittils varit helt underbart då jag fått spendera det med underbara vänner och med min fantastiska pojkvän.
Jag kan även tillägga att så brun som jag är just nu har jag inte varit sen jag var 5år gammal, mamma är imponerad!
(jag också) haha
Denna månaden ska jag bara njuta över att vara jag, ska inte tänka på någonting som kan tynga ner mig, nejnej.
Så vad säger ni? ska vi njuta av livet och bara finnas till? det tycker jag iallafall...
Vem behöver pengar för att vara lycklig när man har kärlek omkring sig.

Vem kan annat än att tycka om min pojkvän?

Jag blir glad bara jag tänker på dig.
<3



Nu ska jag försvinna bort till sängen och kolla klart på alla program som jag har inbokade denna natt, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0