5juli. gårdagen var en 10poängare. Andreas <3

Gårdagen var sådär underbar så man önska att man kunde ta samma dag om och om igen.
Jag, Andreas & Henke åkte ut till Skaft där Lasse, Malin & korven också var, vi grillade kött & kycklingspett som för övrigt var äckligt goda, stora sallader, massa olika potatisrätter, smörstekt svamp, såser oh nomnomnom. Kan ju nämna att alla låg avslagna efter maten.
Satt i solen och drack öl i några timmar innan vi stack på förfest hemma hos Malin, efter det stack vi ut och 01:30 kommer vi till Bara Rock, jag blir äntligen aspepp och mitt magont hade gått över, jag träffade massa folk jag kände och ja då kommer smällen, dom stänger 02:00. nooo.
jaja, Vi drog på efterfest hemma hos någon smege där 2skumma snubbar också hängde på, jag är övertygad om att det fattas viktiga saker i deras hjärnor och så fort dom ens kolla på en så fick man obehagsrysningar, usch.
Lite innan 5 stack jag & Andreas till macken och köpte gott och sedan tog vi taxi hem, somnade gott i hans famn som jag alltid gör.
Idag vaknade vi 14 tror jag, kollade på tv och fiaxde frukost sedan somnade vi om igen.
Efter middagen åkte älsklingen hem för han ska upp vid 4imorgon, det var jobbigt för just inatt hade jag behövt hans trygghet och närhet.
Men i veckan ses vi igen & jag längtar redan för jag är saknig.

Nu ska jag duscha och få i mig lite rester kanske för att sedan ligga & halvdö i sängen framför något dåligt tvprogram och nomma choklad som Andreas lämnade kvar.
men jag hade hellre haft han och nomma på.

Vill bara avsluta detta inlägget med att berätta att jag tycker om min pojkvän fruktansvärt mycket och ingenting ska få komma imellan oss, någonsin.
Ingen annan kan få mig att känna mig så uppskattad som du kan, du är guld värd älskling & jag är bara din <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0