3-4juli

idag eller igår kanske man ska säga nu var en mysig dag, iallafall till en början.
spenderade morgonen med Else för att sedan åka och hälsa på Andreas hos hans föräldrar i några timmar, slutade med att jag grillade mina lår, så om någon är sugen är det bara komma hit å smaska lite.
Vid 16 åkte jag hem & han åkte å jobbade.
spenderade fredagskvällen på sjukhuset med mamma & hennes bästa vän som inte alls mår bra just nu, hoppas det löser sig.
Precis innan vi skulle åka hem så satt vi å tog vars en cigg utanför sjukhuset, ut kommer en gubbe och berättar högt & tydligen om hans dag för oss,
- Ja jag krockade min bil, eller nej en bil körde in i min och jag voltade säkert 100meter och bilen brann upp, och golfklubborna brann upp och mina favorit tennisrack brann upp och skorna också och min väska med viktiga papper OCH MIN HEMNYCKEL brann upp och sist av allt, mina ciggaretter brann upp så jag tänkte höra om jag kunde få en?
Stackars lilla gubbe, han hade haft en hemsk dag och skulle åka hem å ta sig en sup sa han.
Sedan åkte jag och mamma hem, och jag har suttit å kollat på Michael Jacksson hela kvällen på tv istället för att vara ute å supa, hade ingen lust innan idag men ångrade mig en hel del när jag låg och vände och vred på mig i soffan och tyckte livet var pest. & mitt i allt det så höll jag och mamma på i 1,5timme å tjaffsade om vem som skulle göra maten, det slutade med att maten blev klar 00:38 för att vara exakt. smidigt.

Nu har jag iallafall ätit och har precis tagit mot bilder som försvann från min dator när den formaterades så jag tänkte lägga upp några här nu.
Sedan ska jag tvätta av sminket för att sedan försöka somna, ska på grillfest imorgon!
& sen, GRATTIS STHLMSBRUDEN (emelie) på födelsedagen, alla mina tankar till dig idag (4juli) <3

         

Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK BÄSTABÄSTA VÄN! <3

2009-07-04 @ 23:04:59
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0