26juli. det märks att det är söndag, gäääsp

Åt middag för en stund sedan, det blev pyttipanna med stekt ägg, snabbt och enkelt och gud vad gott det var.
Till efterätt käkade vi glass med varma bär samtidigt som vi kollade på när Prins Joachim och Prinsessan Marie från Danmark döpte deras son, oh jag älskar danska kungafamiljen, det är en sak som gör mig stolt.
Dom är så varma och jordnära och så omtänksamma och man blir så glad av att titta på dom, inte som svenska kungafamiljen som är gråa & tråkiga. usch nej.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund tror jag eller bara kolla på någon film, ska försöka vända rätt på dygnet nu så jag ska lägga mig innan 23 idag tänkte jag, eller iallafall innan 00.
Det blir bra, puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej :D

Jag har nu en ny tävling på min blogg! Vinnaren får en länkning, precis som förra gången! ;)

Kika in nu på direkten och läs vad du ska göra, så kanske det är du som blir den lyckliga vinnaren…? Du får bläddra ner något inlägg för att komma till tävlingen ;)

Med vänlig hälsning Josefin <3

2009-07-27 @ 18:56:40
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0