25Juli. ikväll, ikväll, ikväll <3

Godmorgon på er, sovit gott?
själv vaknade jag världens ryggont och axlarna är helt stela men jag hoppas det går över snart, tagit en ibumentin och mamma fick massera lite så försvinn försvinn.
Igår var inte riktigt min dag, det var mysigt när Else & Rasmus var här men nästan så fort vi kom till stan började jag bli stressad och humöret sviker tyvärr, att dom sedan valde att gå på hemmafest gjorde inte mig gladare men vafan, jag träffade Pontus, Danne & Marie senare så vi satte oss på Bara Rock och tog vars en öl å snackade lite men jag insåg rätt tidigt att det inte var min kväll så jag var hemma redan vid 01:00, ganska skönt ändå. Åt resterna från gårdagens tacos och snackade av mig lite med mamma och sedan gick jag å la mig i sängen, kollade UFC en stund sen somnade jag så hårt.
Idag är jag småpepp bara, det är väl pga ryggen men om det går över kan nog ingenting stoppa mig idag, + att hur skulle jag kunna vara depp när jag ska träffa min pojkvän vid 19 tiden.
Det är väl konstigt, vi har varit tillsammans i 8månader nu men varje gång jag ska träffa honom springer jag runder som ett fån här hemma och letar kläder och sminkar mig å pillar med håret och det pirrar i magen och jag kan knappt äta, efter 8månader?! Ingen gör mig så lycklig som han.

Nu ska jag äta frukost och få i mig lite frukt & vatten också, varit dålig med det dom senaste dagarna.
Uppdaterar antagligen lite senare om jag har tid över innan jag ska åka, puss

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Oj, det låter verkligen mysigt alltså :) Här blir det en ganska lugn kväll, bokat bord med några vänner på en bar, dricka och prata lite sådär, skönt :)

2009-07-25 @ 13:09:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Hannes

Vet inte om jag hinner det =(

Blir för mkt att göra!

2009-07-25 @ 13:17:04
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha, jaa.. den man alltid planerar att köra men glömmer av? Typiskt ^^

2009-07-25 @ 15:09:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Exakt, jag själv tar varannan cola ^^ Men som du säger, roligt ska man ha! Kollade också UFC, riktigt nice ibland :)

2009-07-25 @ 15:22:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0