25Juli. dålig update och massa vims

Hemskt dålig update senaste dagarna men det finns en anledning till det.
och jag kommer antagligen vara lika tråkig hela helgen.
Igår träffade jag min underbara pojkvän och spenderade få men värdefulla timmar tillsammans med honom, han är verkligen det bästa som har hänt mig.  <3
Idag har jag fixat lite i hans lägenhet sen fixar iordning mig, hade "förfest" eller vad man ska kalla det, sedan varit nere på festivalen lite och allt jag kan säga om den saken är att jag & mitt humör ska inte vistas i närheten av så många människor.
liten men arg.
Nu ska jag strax sova iallafall och imorgon ska jag sova ut ordentligt och på kvällen får jag träffa mitt hjärta igen, och som jag längtar.
Han fick ett brev av mig imorse eller jag hade lagt det så han tog det på väg till jobbet 4imorse när jag låg å sov, iallafall... Ibland får man inte fram orden så då får man ta till papper & penna och då blev det lite lättare. Det betyder mycket för mig att han vet vad jag känner så det var oerhört skönt.
Nu pratar jag bara massa strunt som ni inte förstår ett skit av, men jag skyller på att jag har druckit lite.
& jag ska skärpa mig efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Så sant så. Ibland behöver man extra styrka :P!



Jag mår bara bra =) och skall ut och kolla på en ny tv, upp till mormor och morfar idag tror jag! Dudå? Kram!

2009-07-25 @ 12:58:19
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Tack, och detsamma till er :) Vad ska ni hitta på i helgen för skoj? :)

2009-07-25 @ 12:58:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0