15Juli. Bio idag!

Godmorgon, allt bra med er idag?  Jag mår superbra, har fixat håret nu och sminket är på så jag är taggad som vanligt, Sthlmsbruden är kvar här men hon ska snart åka och jag försvinner snart också, blir bio idag yey! Harry Potter and the half blood prince, Det ska bli kul då jag och min kära moster sett alla Harry Potter filmerna på premiären och så blir det även i år, spännande.
Efter bion blir det antingen hem till mormor&morfar eller så åker jag hem, och? ja gör något vettigt antagligen, mer om det ikväll när jag vet vart jag befinner mig.
Ska ni hitta på något roligt idag? <3

Kommentarer
Postat av: sara

läste din kommentar hos amir, att michael är grunden till popmusik, så sant.

2009-07-15 @ 17:52:05
URL: http://livinglifeassara.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en fin kväll iaf (:

2009-07-15 @ 19:41:22
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0