13Juli, jag borde få pris...

Förlåt för dålig update idag, jag är grymt seg och klockan är redan närmare 20:00 och jag har inte ens klätt på mig ännu så jag har slösat bort en hel dag och allt det jag skulle göra idag får bli en annan dag.
Dagen har spenderats framför sims 3, har säkert suttit med det i 4-5timmar haha, bra tidsfördriv om inget annat.
Nu sitter jag med den bärbara framför tvn och kollar MTV och funderar på om man skulle slänga på sig lite smink och göra något lite vettigare.
Sthlmsbruden är nere nu så vi kanske ska vina ikväll annars får det bli imorgon antar jag.
jaa om inget annat borde jag få pris för att bara finnas till utan att göra något vettigt, haha så dålig jag är.
Nu ska jag läsa igenom lite bloggar och sedan få i mig lite mat, någon som har något bra filmtips för sega kvällar som ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0