17/12. Massa babbel

Det är snö ute, inte sådär som det brukar vara i skåne utan mer än 2dm på flera ställen och det snöar lite fortfarande och det är så mysigt.
Har varit väldigt mycket stress dom senaste veckorna vilket har resulterat att jag varken har haft tid med bloggen eller att ens andas ut.
Men imorgon börjar mitt tre veckor långa jullov som kommer sitta gott och jag ska inte stressa för 5öre eller kanske lite på mellandagsrean haha, thats it.

Imorgon fredag är det avslutning i skolan med fika antar jag, sedan ska jag och min älskade mammi till Helsingör och köpa lite saker till julbordet, sen ska vi köpa mina drömskor antagligen så ska jag få dom i julklapp, iiiiiih. spännande. OH vet ni, jag har köpt världens snyggaste armband som det kommer upp bild på inom snar framtid(när jag får sladden till telefonen av min morbror).

Lördag så ska jag, Alexandra & Sissa fira jul tillsammans, julklappar och julmys och det ska bli kul, jag hoppas snön ligger kvar till dess så vi kan gå ut å leka innan det försvinner igen. Läste i HD att det ska börja töa på måndag, usch. så det blir nog ingen vit jul för oss i år heller.

och en sak till, jag saknar min Andreas massor just nu.
Vi hinner inte ses så mycket nu då han har galet mycket tentor och uppgifter att göra men jag kan stolt säga att jag har världens bästa pojkvän, för jag hade nog aldrig klarat det tempot han har just nu.

Nu ska jag sluta babbla men jag lovar att det blir bättre uppdatering snart.
Kram


ps. Grattis älskade Viggo på födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0