7/8. Stockholm & allt annat.

Nu var man hemkommen från Stockholm, storstaden, öarnas stad och allt vad det nu kallas.
Allt med blandade känslor, jag hade kunnat stanna där uppe i en evighet och bara må bra tillsammans med bästavän, ta hand om sig själv, sola och bara vara avslappnad.
Vi har haft en underbar vecka tillsammans med sjukt mycket skrattanfall, Gröna Lundbesök där vi såg Lady GaGa och jag njöt verkligen av att vara långt ifrån allt det jag är van vid.
Och som vanligt är vi sådär lagom blåsta som bara vi kan...
1. Emelie säger: var ligger Dalarna?
Jag svarar: vet inte, i Småland kanske.

2. Vi sitter å tittar på en hemmavideo från flygfältet i Ljungbyhed.
Emelie säger: TITTA! flygplanet gör en antilop!
Jag: asgarvar.
Lite senare på kvällen säger jag TITTA! flygplanet gör en antilop! endast för att reta henne men vad får jag för svar? jo...
Emelie svarar: VAA? var då? *kollar sig runt*
hahaha

Nej ingenting slår oss två tillsammans, det ska gudarna veta (om det ni finns några)

Resan hem var väldigt känslosam på många sätt och för lite sömn innan gjorde inte det hela bättre och jag svävade mellan tårar och ilska men även lycka.
Vart jag än befinner mig i Sverige så har jag minnen därifrån, på gott & ont och lite då å då sken jag upp som en sol och lyste ikapp med världen utanför bilen då jag insåg hur underbart livet faktiskt är.
Nu är jag hemma iallafall och det tynger mig för jag blir stressad och får smått panik så fort jag går in i mitt rum, jag tänker på alla måsten och allt jag borde gjort för så längesedan. det är jobbigt att vara en ovän med sitt eget hem.
Så jag sitter å drömmer mig bort genom att titta på bilder från ställen jag tycker om, drömmer att jag befinner mig där igen och mår som den prinsessan jag faktiskt är. Cajsa tycker iallafall att jag är en prinsessa, det är huvudsaken!
Ja juste Cajsa är min nya bästis, hon är 7år och är Emelies lillasyster. i love her.

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på paradise hotel och äta mitt päron och sakna Andreas ännu mer än vad jag redan gör, 8dagar sedan jag träffade honom sist. jag dör lite.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi är så bra tillsammans <3 <': 12 dagar kvar nu.. tills jag bor hemma. wihohoho. puss!

2009-08-11 @ 13:58:24
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0