31/8

Tillbaka i Helsingborg.
Helgen tillbringades i Lund hos pojkvännen.
Mys framför tvn, kvällpromenader och god mat, helger i mitt hjärta.
Men nu är det måndag igen och jag känner mig ganska utvilad och taggad på veckan.
Idag hade jag bara Svenska & Engelska så jag passade på att gå förbi min gamla gymnasieskola på vägen hem och hälsa på lite vänner men så fort jag är där så är nästan alla sjuka eller bara inte där, tråkigt men dom flesta är sjuka nu känns det som.
Imorgon(tisdag) är det dags för dans igen, jag dansar ju street/disco varje tisdag i två timmar och jag älskar det.
Ställer mig själv frågan hela tiden nu, Varför började jag inte tidigare?! Det är kul, skönt, asbra träning och kroppen behöver det.
Det är tänkt att jag ska köpa gymkort imorgon också men jag vet inte hur det blir för det krisar sig som fan med pengar just nu så jag ska försöka samla mig och ringa ett jobbigt samtal, träna ska jag!
Nu ska jag läsa lite bloggar och få i mig någon mat och sedan blir det att plugga ikväll.

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

hej hej.. tänkte bara önska en fortsatt trevlig dag =)



kram

2009-09-01 @ 13:43:12
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0